What’s the Future of Marketing?

What’s the Future of Marketing?

XIV
2 grudzień 2016

What’s the Future of Marketing?

To temat przewodni drugiego zjazdu zorganizowanego w ramach programu Digital University przy współpracy merytorycznej Szkoły Głównej Handlowej.
Zjazd w całości będzie poświęcony nowym trendom w marketingu i innowacjom w komunikacji.
Po raz kolejny zaprezentują się przed społecznością Digital University wybitni prelegenci z kraju oraz z zagranicy.

Zaproszeni goście postarają się znaleźć odpowiedzi na pytania: Jak transformacja modeli biznesowych zmienia komunikację marek i zarządzanie organizacją, oraz procesami sprzedaży i marketingu? Jakie są innowacyjne formy komunikacji i jaki mają wpływ na interakcję z użytkownikiem i klientem końcowym? W jaki sposób Millenialsi zmieniają procesy decyzyjne w marketingu? Jak i gdzie szukać insightów komunikacyjnych?
Dużo będzie o marketing automation, wykorzystaniu oraz integracji narzędzi SM w automatyzacji marketingu a także budowaniu marki online.
Dowiemy się jaką rolę obecnie odgrywa video we współpracy z brandami i jaki ma wpływ na budowanie zaangażowania w sieci, a także jaką rolę w marketingu odgrywają blogerzy i jak wygląda ich współpracą ze sferą klienta.
Nie zabraknie również informacji na temat jak Artificial Intelligence zmienia marketing i jaki ma wpływ na SEO?
Poznamy wyniki najnowszych badań marketingowych Internetu oraz pomiaru efektywności działań SM zarówno z poziomu badań naukowych jak i korporacyjnych. Postaramy się poprzez analizę strategiczną rozumieć zachowania konsumentów i spojrzeć na nie jako na podstawę działań komunikacyjnych.
Wraz z zaproszonymi gośćmi w trakcie wykładów oraz panelu przeprowadzimy overwiev rynku i dowiemy się jak się zmieniają trendy w marketingu.

Jak zawsze oferujemy ogromną dawkę wiedzy dla wszystkich pasjonatów cyfryzacji, innowacji oraz dla wszystkich osób chcących być na bieżąco z nowymi technologiami.

Agenda i Prelegenci

Piątek, 02 12 2016

09:30 – 09:40

Przywitanie gości

RELACJA FOTO

09:40 – 10:10

Where the world chooses to watch?

Tomasz Czudowski / Head of Brand Solutions, Emerging Markets, EMEA at Google

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

10:10 – 10:40

Komunikować poprzez tworzenie unikalnego doświadczenia

Wiesław Bartkowski / Wykładowca Uniwersytetu SWPS na Wydziale Psychologii oraz na School of Form

Jak tworzyć unikalne doświadczenia poprzez działanie na przecięciu sztuki, nauki i designu stosując kreatywne podejście do wykorzystania technologii. Jak niezwykle rzeczy można stworzyć praktycznie stosując m.in. teorie embodied cognition. Jaka jest poznawcza rola naszej cielesności i co z tego wynika dla tworzenia unikalnej komunikacja.

WYWIAD WIDEO

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

10:40 – 11:00

Programy wsparcia B+R oferowane przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

Kazimierz Monkiewicz / Dyrektor Działu Komunikacji i Promocji NCBiR

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

11:00 – 11:40

Surviving the Tech Storm

Nicklas Bergman / Entrepreneur, Tech inwestor, Futurist, EIT – European Institute of Innovation and Technology

WYWIAD WIDEO

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

11:40 – 12:10

Marka w erze cyfrowej

Joanna Ceplin / Personal Branding Specialist

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

PRZERWA 12:10 – 12:45

12:45 – 13:30

Panel dyskusyjny „Przyszłość Marketingu”

Jowita Michalska / Prezes Zarządu Digital University

Kamil Bolek / Head of Communication, indaHash

Edyta Ziajowska / niezależny ekspert

Agata Lipiec / Head of Content Marketing Agency Burda Media

Paweł Patkowski / Executive Director in charge of Brand & Marketing Communication at Orange Polska

Anna Janas/ Head of Marketing at Cisco

Krystian Botko/ Talent Media

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

13:30 – 14:00

The Era of Cognitive Marketing

Igor Larin / Leader of portfolio Marketing for IBM Central & Eastern Europe

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

14:00 – 14:30

Millenialsi – jak zmieniają proces decyzyjny w marketingu?

Daniel Biegaj / Business Development Director Fenomem

Karolina Liberka / Business Development Deputy Director Fenomem

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

14:30 – 15:00

It’s in the HOW – Transformation through Engagement

Anna Jakubowski / Senior Executive Global FMCG

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

15:00 – 15:30

Krzemowe mózgi sprzedadzą wszystko „białkowcom” – o przyszłości botów w komunikacji marketingowej

Jacek Karolak / Dyrektor Strategii K2

Maciej Maliszewski / Strateg technologiczny K2

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

15:30 – 16:00

Jaka jest przyszłość badań i marketingu w social media?

dr. Jan Zając / CEO Sotrender

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

Zapraszamy serdecznie!

To już trzeci rok Digital University. Za nami mnóstwo inspirujących wykładów, paneli, warsztatów i dyskusji czy case studies. „Ogromna dawka wiedzy podana w przystępny i ciekawy sposób” – tak mówią nasi stali słuchacze, którzy przychodzą na nasze wykłady od dawna i dzielą się tym entuzjazmem z innymi. Dzięki temu Digital University ma już ponad 5000 słuchaczy!

Fotorelacja z wykładów

Lokalizacja

Patronat

Partnerzy

Patroni medialni

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Konferencje Program Digital University łączy w sobie operacyjny know-how, studia najlepszych pionierskich przypadków oraz praktykę liderów branży i wiedzę akademicką. ZJAZDY
Nasza fundacja Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. O NAS
Na blogu Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. BLOG
Edukacja Wszystkich prelegentów Digital University łączy pasja dla innowacyjności i potrzeba dzielenia się świeżą, unikalną wiedzą. PRELEGENCI
Nasza fundacja Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. O NAS
digital-dev_mosaic-b_