Social Media

Social Media

VII
27 listopad 2015

„Gdzie leży granica między popularnością a prywatnością w Internecie ?”

Tematem przewodnim VII zjazdu Digital University zorganizowanym wraz z agencją 180 heartbeats +JUNG v.Matt, był wpływ zjawiska social media na zachowania społeczne.
Wraz z rozwojem portali społecznych, grup dyskusyjnych, blogów zwiększa się zakres informacji o nas samych, które świadomie lub nieświadomie dostarczamy.
Czy media społecznościowe zmieniły wszystkich, czy tylko nas miejskich profesjonalistów, pracujących w mediach? Czy tego chcemy, czy nie, nastąpiła ogromna zmiana. Nie utrzymujemy już kontaktów z 515 osobami z naszej rodziny. Kontakty te przeniosły się w dużej mierze online. Nie mówimy już do poszczególnych ludzi, ale do wszystkich naraz. Wszystko, co powiemy, może stać się publiczne.

Nasze życie zawodowe i osobiste miesza się nie zawsze w sposób, w jaki byśmy chcieli.
Wszyscy staliśmy się osobami publicznymi. A jednocześnie wszyscy cenimy i chcemy chronić swoją prywatność.

Gdzie przebiega ta granica?

Digital University wraz z 180heartbeats + JUNG v. MATT starają się granicę namierzyć, opisać i pomóc chronić zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

Agenda i Prelegenci

Piątek, 27 11 2015

09:30 – 09:45

Inauguracja

Jowita Michalska / Digital University

Marcin Gaworski / Dyrektor Zarządzający i Partner 180heartbeats + JUNG v. MATT

Jacek Studziński / Senior Strategy Planner w 180heartbeats + JUNG v. MATT

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

09:45 – 10:40

Świat w Chmurze – rzeczywistość i mity. Trochę historii informatyki

Roland Binkofski / Dyrektor Generalny Polskiego Oddziału Microsoft

Prelekcje rozpoczął wykład Ronalda Binkofskiego, General Managera Microsoft Polska na temat chmury oraz przyszłości tego rozwiązania zarówno na potrzeby biznesu oraz osób prywatnych. Rozwiązania chmurowe, nadal są innowacją identyfikowaną jako zagrożenie dla bezpieczeństwa danych, ryzyka związanego z dostępem do informacji. Biznes oraz organizacje, postrzegają chmurę wyłącznie poprzez pryzmat nowości infrastrukturalnej. W trakcie prezentacji omówione zostały statystyki, wynikające z zastosowania chmury oraz kierunki rozwoju wraz ze wzrostem treści, informacji publikowanych z social media.

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

10:40 – 11:20

Why & how sharing knowledge, information and skills helps develop your position in the market.

Ivan Hernandez / Współzałożyciel The Digital Loop

Ivan Hernandez z The Digital Loop inspirował audytorium Digital University do wykorzystywania social media jako narzędzia, służącego do rozpowszechnia wiedzy. Informacje użyteczne biznesowo i społecznie, czynią nas ambasadorami danej materii. Prelekcja przybliżyła mechanizmy tworzenia wartościowych treści oraz miejsc możliwych publikacji.

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

11:20 – 11:40

Popularna prywatność. Brak prywatności jest popularny, bo prywatność jest popularna.

Bartek Walczuk / Associate Creative Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT

Social media to nie tylko Facebook czy Twitter! Bartek Walczuk – dyrektor kreatywny w 180 hearbeats + Jung v. Matt omawiał trend braku prywatności i obecnie jego popularność w Internecie. Czy dzieląc się każdym aspektem życia, dołączamy do grona Selfish ? Podczas wykładu przedstawione zostały kampanie reklamowe marek wykorzystujących trend braku prywatności do angażowania użytkowników. Wraz ze wzrostem treści, zdjęć i materiałów jakie publikujemy, więcej informacji o nas samych jest materiałem do analizy dla marketerów.

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

11:40 – 12:10

Roboty wiedzą o nas więcej, niż my sami. O tym jak dostęp do danych modyfikuje rozwój Al

Kuba Sagan / Associate Creative Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT

Kuba Sagan, kolejny prelegent przestrzegał, w jaki już obecnie dostępny sposób roboty są w stanie badać i przetwarzać dostarczane przez nas dane. Wirtualna rzeczywistość czy perspektywa klonów nas samych?

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

PRZERWA 12:10 – 12:40

12:40 – 13:00

Facebook zna Cię lepiej niż Twoja rodzina i przyjaciele.

Wojciech Brzeski / Uniwersytet SWPS, Założyciel DigiBee

Mechanizm analizy danych dostarczanych poprzez social media, również był omawiany poprzez Wojciecha Brzeskiego z Uniwersytetu SWPS. Dobór słów, publikowana treść mogą być podstawą do badania cech naszej osobowości. Wiedza w tym temacie pozwala na skuteczniejszą personalizacje treści oraz profilowanie klientów, kluczowe informacje dla każdego marketera.

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

13:00 – 13:40

Co zostaje po nas w Internecie?

Anna Kulpa / Social Media Manager

Joanna Skorupska / UX Designer z 180heartbeats + JUNG v. MATT

Ania Kulpa oraz Joanna Skorupska w trakcie wykładu omawiały, jakie informacje są gromadzone na podstawie aplikacji, które wykorzystujemy. Globalny kierunek Internet of Things, dostarczy dodatkowych informacji o nas samych, konieczna jest świadomość, w jak bezpieczny sposób wykorzystywać aplikacje i jakie dane zbierają o nas samych.

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

13:40 – 14:30

Social Media Analytics – the new insight into the customer

Oliver Oursin / Worldwide Watson Analytics Predictive and Business Intelligence Solution Executive, IBM

Watson- super komputer stworzony poprzez IBM, Oliviera Oursin w trakcie swojego wystąpienia pokazywał praktyczne przykłady wykorzystania Watson Analytics do analizy materiału pochodzącego z social media. Narzędzie biznesowe, dostępne dla każdego użytkownika w wersji podstawowej, pozwala na wielopoziomową analizę, wspierającą strategie marketingowe.

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

14:30 – 15:00

Bezpieczeństwo danych a czynnik ludzki

Jan Szarras / CEO & Co-founder Rockon

Bezpieczeństwo danych generowanych przez nas samych w Internecie, omawiał Jan Szaras z Rockon. Podczas prezentacji słuchacze mogli zapoznać się z przykładami internetowego stalkingu oraz potencjalnego ryzyka, jakie powinniśmy mieć na uwadze publikując dane o nas samych lub poprzez informacje dostarczane poprzez sieć naszych kontaktów.

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

15:00 – 15:30

Dzieci sieci czy ryby w sieci. Jak chronić digital natives w internetowej dżungli?

Jacek Studziński / Senior Strategy Planner w 180heartbeats + JUNG v. MATT

Zamykającym wykładem zjazdu była prelekcja Jacka Studzińskiego poświęcona Digital natives. Wyrastające pokolenie w sposób naturalny wykorzystuje przestrzeń Internetową oraz social media do nawiązywania i budowania relacji. Ciekawa prezentacja, w jaki sposób chronić dzieci oraz pokazać Internet jako narzędzie, a nie środowisko do życia.

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

Zapraszamy serdecznie!

To już trzeci rok Digital University. Za nami mnóstwo inspirujących wykładów, paneli, warsztatów i dyskusji czy case studies. „Ogromna dawka wiedzy podana w przystępny i ciekawy sposób” – tak mówią nasi stali słuchacze, którzy przychodzą na nasze wykłady od dawna i dzielą się tym entuzjazmem z innymi. Dzięki temu Digital University ma już ponad 5000 słuchaczy!

Fotorelacja z wykładów

Lokalizacja

Patronat

Partnerzy

Patroni medialni

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Konferencje Program Digital University łączy w sobie operacyjny know-how, studia najlepszych pionierskich przypadków oraz praktykę liderów branży i wiedzę akademicką. ZJAZDY
Nasza fundacja Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. O NAS
Na blogu Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. BLOG
Edukacja Wszystkich prelegentów Digital University łączy pasja dla innowacyjności i potrzeba dzielenia się świeżą, unikalną wiedzą. PRELEGENCI
Nasza fundacja Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. O NAS
digital-dev_mosaic-b_