Nowy Marketing

Nowy Marketing

IV
24 kwiecień 2015

Agenda i Prelegenci

Piątek, 24 04 2015

09:30 – 10:30

Evidence Based Marketing – moda czy konieczność?

dr hab. Bogumił Kamiński / prof. SGH, Kierownik Zakład Wspomagania i Analizy Decyzji Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

10:30 – 11:00

Generacja Z na polskim Twitterze. Co robią? Kogo śledzą? Jak do nich dotrzeć?

Agnieszka Stelmaszczyk / Prezes Zarządu, Fenomem

Daniel Biegaj / Business Development Director, Fenomem

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

11:00 – 11:30

Video – the next big thing w mediach społecznościowych

Jowita Michalska / Digital University

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

PRZERWA 11:30 – 12:00

12:00 – 12:40

Touchpoints. Gdzie marketing spotyka klienta?

Marek Kapuściński / Prezes Zarządu Procter & Gamble

RELACJA FOTO

12:40 – 13:10

Jak klienci kształtują marki – marketing oparty na danych

Piotr Pietrzak / Chief Technology Officer Poland & Baltics IBM

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

13:40 – 14:10

Negatywny, nie zawsze zły. O komentarzach w sieci i ich wpływie na markę

Tomek Broda / Head of Digital Development, L’oreal

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

14:10 – 14:55

Digital wave. How new media are changing marketing for good

Kamil Wiszowaty / Managing Director Value Media

Bartek Gołębiowski / Dyrektor Kreacji GONG

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

14:55 – 15:25

Zjawisko Crowdfundingu idei, pieniędzy w internecie. Narzędzie i studia przypadków „Harcerstwo zbliżeniowe” z udziałem Getin Bank oraz „Zwolnieni z teorii” pod patronatem MEN

Marcin Gaworski / CEO 180HB/JungvonMATT

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

15:25 – 16:00

CSR – Case Study prawdziwego zaangażowania

Blanka Fijołek / PR & CSR Manager, Mistrzowie Kodowania – Samsung Electronics Polska

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

Zapraszamy serdecznie!

To już trzeci rok Digital University. Za nami mnóstwo inspirujących wykładów, paneli, warsztatów i dyskusji czy case studies. „Ogromna dawka wiedzy podana w przystępny i ciekawy sposób” – tak mówią nasi stali słuchacze, którzy przychodzą na nasze wykłady od dawna i dzielą się tym entuzjazmem z innymi. Dzięki temu Digital University ma już ponad 5000 słuchaczy!

Fotorelacja z wykładów

Lokalizacja

Patronat

Partnerzy

Patroni medialni

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Konferencje Program Digital University łączy w sobie operacyjny know-how, studia najlepszych pionierskich przypadków oraz praktykę liderów branży i wiedzę akademicką. ZJAZDY
Nasza fundacja Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. O NAS
Na blogu Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. BLOG
Edukacja Wszystkich prelegentów Digital University łączy pasja dla innowacyjności i potrzeba dzielenia się świeżą, unikalną wiedzą. PRELEGENCI
Nasza fundacja Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. O NAS
digital-dev_mosaic-b_