What’s the Future of Media & Entertainment

What’s the Future of Media & Entertainment

XVI
30 marzec 2017

„Aplikacje sprawdzające prawdziwość informacji, mniej tradycyjnych reklam, inwazja botów w komunikatorach, rozwój wideo – to najważniejsze nowe trendy w mediach w 2017 roku, wynika z raportu Instytutu ds. Badania Dziennikarstwa agencji Reutera”

 

Na najbliższym zjeździe Digital University postaramy się zarówno przybliżyć najnowsze trendy w branży mediowej jak również poszukać odpowiedzi na szereg nurtujących pytań i zagadnień:

 

Standardy dzisiejszych mediów i przyszłości mediów na świecie. Jak zmieniają się zachowania odbiorców/konsumentów. W jaki sposób branża mediowa powinna dostosować się do zmieniających się trendów?

Media tradycyjne via media online – rozłam czy symbioza? Jak zmieni się rynek mediów?

Zalew postprawdy i walka z fake’owymi newsami. Jak zapobiegać rozpowszechnianiu się fałszywych informacji? Czy walka z nimi wzmocni pozycję mediów? Czy czeka nas eksplozja aplikacji weryfikujących poprawność wiadomości?

Jaka jest szansa na zwiększenie udziału dla treści audio w kontekście dominujących na rynku treści video?

Jak cyfryzacja zmienia rynek reklamowy na całym świecie? Czy znikną tradycyjne reklamy?

Jaki będzie wpływ wirtualnej rzeczywistości na przekaz i komunikację? Czy szanse na wywołanie silnych emocji u odbiorcy spowoduje silny rozwój tej dziedziny?

Dlaczego rozwój kompetencji cyfrowych jest tak ważny dla każdego dziennikarza?

 

Specjaliści z kraju i z zagranicy pokażą kierunki rozwoju zarówno w obszarze kompetencji jak i narzędzi.

 

ZAPRASZAMY!

 

Bilet promocyjny (1 dniowy) 150 zł brutto dostępny do 12.02.2017 do końca dnia*

Bilet promocyjny (1 dniowy) 170 zł brutto dostępny od 13.02.2016 do 28.02.2017 do końca dnia*

Cena regularna (bilet 1 dniowy) 199 zł brutto

 

Pakiet 2 dniowy („What’s the Future of Media & Entertainment” + „Cybersecurity”) 30-31/03/2017

Bilet promocyjny (2 dniowy) 259 zł brutto dostępny do 12.02.2017 do końca dnia*

Bilet promocyjny (2 dniowy) 299 zł brutto dostępny od 13.02.2016 do 28.02.2017 do końca dnia*

Cena regularna (bilet 2 dniowy) 350 zł brutto

 

 

Nie zapewniamy tłumaczeń wykładów w jęz. angielskim.
Prezentacje z wykładów zostaną przesłane do uczestników po zakończeniu wydarzenia.

* wstęp bezpłatny dla wykładowców, pracowników oraz studentów studiów I i II stopnia Szkoły Głównej Handlowej.
Obowiązkowa rejestracja (prosimy o kontakt z fundacją pod adresem fundacja@digitaluniversity.pl
Studenci będą wpuszczani na aulę za okazaniem ważnej legitymacji.

Agenda i Prelegenci

Czwartek, 30 03 2017

09:15 – 09:30

Przywitanie gości

RELACJA FOTO

09:30 – 10:00

The end of media as we know it

Margaret Ann Dowling /Ambassador SingularityU Warsaw Chapter, Innovation in Media consultant

WYWIAD WIDEO

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

10:00 – 10:30

Digital Transformation: how to improve business and competitiveness exploiting digital technologies.

Francesco Rainini /Innovation Consultant at SAS

Media companies has to front big challenges deriving from digital transformation. Should they be scared about that? Should they change their business model? Is there any way to take advantage of the changes to boost business? A brief walk into digital world to share ideas and think about opportunities.

WYWIAD WIDEO

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

10:30 – 11:10

The VICE Approach how a new (media) landscape is shaping the way we engage audiences

Michael Derkits / Chief Business Development Officer, Vice Media

WYWIAD WIDEO

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

11:10 – 11:45

O znikającej granicy między telewizją i internetem – wykład odwołany

Jacek Amsterdamski / VP Production & TV Technology at Grupa Wirtualna Polska, WP1

11:45 – 12:15

Praca dziennikarza wczoraj i dziś

Vadim Makarenko / Szef działu danych „Gazety Wyborczej”, wydawca serwisu BIQdata

WYWIAD WIDEO

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

PRZERWA 12:15 – 13:15

13:15 – 14:15

Panel dyskusyjny „Jak budować konstruktywny internet, czyli społeczności w epoce social media”

Democratisation and instantaneity to dwie cechy, dzięki którym social media stają się potężnym narzędziem budowania nowej rzeczywistości. Zapraszamy na dyskusję, w której zastanowimy się jak przekuć wymiar bliskości, którą daje nam internet w konstruowanie dojrzałych społeczności nastawionych na efektywne i pozytywne działanie, tworzenie ekosystemu sprzyjającemu rozwojowi i innowacji.

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

14:15 – 14:50

Jeśli mówi, że Cię kocha…c.d.n

Beata Biel / Media Training Specialist with Google News Lab

Sporo dezinformacji, a i kłopotów czy zawstydzenia w mediach – zwłaszcza społecznościowych, można by uniknąć, gdybyśmy poświęcili 10 sekund na sprawdzanie materiałów, którymi dzielą się Internauci – zwykli mówić eksperci zajmujący się weryfikowaniem treści w Internecie. Jakie są najlepsze praktyki dotyczące wyszukiwania i weryfikowania tzw. UGC (User Generated Content) – treści tworzonych przez Internautów; jakie wyzwania stoją przed redakcjami korzystającymi z takich treści? Jak odpowiednie podejście do pracy z materiałami UGC może przyczynić się do wzmacniania i odbudowy zaufania do mediów?

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

14:50 – 15:25

Gamification of film narration: psychology of interactive narratives (games and movies), immersion factors and implementation of the virtual reality techniques within the media communication

dr. Iwona Pomianowska/ psychologist, filmmaker and information designer

The psychological unknowns are prompting VR researchers to scrutinize the effects of exposure to virtual reality on our psychological states as well as the perception of the content presented in media: when does “virtual” feel as “real”? Which features of the virtual setup determine immersive experience of the participants? How to facilitate the “state of flow”? How does it affect the “cinematic identification”? What about learning effects, visual attention, subliminal perception and fulfilling the emotional needs? This knowledge is relevant for all of us: VR media makers, artists, engineers, educators, parents of “digital natives” and… for us as VR users

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

15:25 – 16:00

Consumer behavior and the impact of mobile on media companies

Bartłomiej Pucek/ Head of Mobile, Grupa Onet-RAS Polska

Consumers can now use smartphones, tablets, and computers to interact with businesses 24/7, from anywhere. Powered by the smartphone adoption this trend changes how we approach business decisions. What does that change mean for media companies?

WYWIAD WIDEO

WIDEO Z WYKŁADU

RELACJA FOTO

Współpraca z Nami i każda zakupiona wejściówka na nasze wydarzenia to cegiełka na organizację warsztatów DIGIKIDS dla wychowanków Domów Dziecka, podopiecznych Świetlic Środowiskowych oraz dzieci i młodzieży z rodzin w trudnej sytuacji ekonomicznej. Czytaj więcej

Wszystkie zjazdy DIGITAL UNIVERSITY objęte są akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w wydarzeniach posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska. Więcej informacji TUTAJ.

Fotorelacja z wykładów

Lokalizacja

Patronat

Partnerzy

Patroni medialni

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Konferencje Program Digital University łączy w sobie operacyjny know-how, studia najlepszych pionierskich przypadków oraz praktykę liderów branży i wiedzę akademicką. ZJAZDY
Nasza fundacja Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. O NAS
Na blogu Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. BLOG
Edukacja Wszystkich prelegentów Digital University łączy pasja dla innowacyjności i potrzeba dzielenia się świeżą, unikalną wiedzą. PRELEGENCI
Nasza fundacja Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. O NAS
digital-dev_mosaic-b_