Regulamin udzielania darowizn na rzecz Fundacji Digital University

I. Sposób zbierania i cel wykorzystania darowizn

1. Darowizny wykorzystane będą jedynie na działania zgodne z naszymi celami statutowymi.
2. Darowizny na ogólne cele statutowe Fundacji można przekazać po kliknięciu „Przekaż darowiznę z PayU” na stronie www.digitaluniversity.pl lub www.digikids.pl
3. Darowizny są obsługiwane przez operatorów płatności firmę PayU, z główną siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 182, 60-166,
NIP: 779-23-08-495,
4. Darowiznę możesz wpłacić za pośrednictwem kanałów płatności udostępnionych przez firmę PayU, tj. przy pomocy e-przelewu, karty płatniczej a także przelewu w oddziale banku lub na poczcie.
5. Udzielane przez darowizny mają charakter darowizn jednorazowych. Można dokonać wpłaty dowolnej kwoty.

II. Dane osobowe

1. Wpłacając darowiznę wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzebę obsługi darowizny. Gromadzone są następujące dane: imię, nazwisko, adres e-mail, kod pocztowy oraz kwotę darowizny. Więcej informacji na temat gromadzenia i przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności dostępnej na stronach www.digitaluniversity.pl oraz www.digikids.pl

III. Zwrot darowizny

1. Każdy darczyńca ma prawo zażądać zwrotu darowizny w terminie 7 dni od jej wpłacenia. To na wypadek, kiedy pieniądze trafią na konto fundacji przez przypadek. W celu uzyskania zwrotu należy przesłać zgłoszenie na adres: kontakt@digikids.pl lub fundacja@digitaluniversity.pl. Prosimy o umieszczenie w temacie wiadomość informacji: „Zwrot Darowizny”.

IV. Bezpieczeństwo wpłat

1. Chronimy Twoje wpłaty przy pomocy bezpiecznego certyfikatu SSL. Dzięki niemu wszystkie przesyłane informacje są zaszyfrowane. W celu zrealizowania płatności korzystamy z bezpiecznych operatorów płatności PayU.

We are in the throes of a transition where every publication has to think of their digital strategy.
Bill Gates
Sharing is good, and with digital technology, sharing is easy.
Richard Stallman
In the Digital Age, recorders also tend to be oversharers, and with Facebook, Instagram, Twitter, and Pinterest, they can do so on a grand scale.
Graydon Carter
Great things in business are never done by one person. They’re done by a team of people.
Steve Jobs
A key ingredient in innovation is the ability to challenge authority and break rules.
Vivek Wadhwa