Łukasz Palczak

Łukasz Palczak

Director Brand Activation, Adidas

Dyrektor marketingu w adidas z 10 letnim stażem w branży sportowej i modowej. Doświadczenie zdobywał w działach komunikacji i retail marketingu w Polsce i w CEE. Kierował komunikacją marki podczas EURO2012 i jest współtwórcą sukcesu adidas w kategoriach bieganie i lifestyle.

Jego specjalizacją są szeroko pojęty brand experience i community marketing w młodych grupach docelowych.

Ukończył studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej posiada też tytuł MBA University of Minnesota. Słucha hiphopu, gra w koszykówkę i jeździ na motocyklu.

Współpraca z Digital University

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Konferencje Program Digital University łączy w sobie operacyjny know-how, studia najlepszych pionierskich przypadków oraz praktykę liderów branży i wiedzę akademicką. ZJAZDY
Nasza fundacja Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. O NAS
Na blogu Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. BLOG
Edukacja Wszystkich prelegentów Digital University łączy pasja dla innowacyjności i potrzeba dzielenia się świeżą, unikalną wiedzą. PRELEGENCI
Nasza fundacja Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. O NAS
digital-dev_mosaic-b_