Karolina Liberka

Karolina Liberka

Business Development Deputy Director

Ukończyła The Chartered Institute of Marketing.

Odpowiada za rozwój agencji. 8 lat pełniła funkcje zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika Marketing w Praktyce. Odpowiedzialna za dobór kontentu do miesięcznika, zawartość tematyczną, oraz działania promocyjne. Regularna mentorka na warsztatach startupowych, na których zajmuje się tematyka marketingu i komunikacji. Zaangażowana w temat działań marketingowych skierowanych do grupy 50 plus oraz seniorów.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Konferencje Program Digital University łączy w sobie operacyjny know-how, studia najlepszych pionierskich przypadków oraz praktykę liderów branży i wiedzę akademicką. ZJAZDY
Nasza fundacja Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. O NAS
Na blogu Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. BLOG
Edukacja Wszystkich prelegentów Digital University łączy pasja dla innowacyjności i potrzeba dzielenia się świeżą, unikalną wiedzą. PRELEGENCI
Nasza fundacja Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. O NAS
digital-dev_mosaic-b_