Karol Wyszyński

Karol Wyszyński

CEO Los Videos

Autor m.in. kampanii świątecznej MALL.PL, która na FB dotarła do ponad 8 mln odbiorców.

Współpracował z Jeffreyem Harmonem przy I kampanii Squatty Potty.
Manager grupy filmowej Darwin, współpracownik dr Tomasza Rożka. Organizator najważniejszych wydarzeń dla YouTuberow Orange video fest 2014 oraz konferencji Video Arena.
W lipcu 2014 zdobył certyfikat YouTube w zakresie Audience Growth. W Laboratorium PR (Uniwersytet Warszawski) prowadził zajęcia dla studentów pt. „YouTube w komunikacji marki”. Prelegent m.in. Blog Forum Gdańsk 2014, Internet Standard 2014, Ecommerce standard. Prowadzi kanał na YouTube: „Szukam Pracy”, który zasubskrybowało już ponad 21 000 widzów.

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszwskiego oraz London School of Public Relations

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Konferencje Program Digital University łączy w sobie operacyjny know-how, studia najlepszych pionierskich przypadków oraz praktykę liderów branży i wiedzę akademicką. ZJAZDY
Nasza fundacja Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. O NAS
Na blogu Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. BLOG
Edukacja Wszystkich prelegentów Digital University łączy pasja dla innowacyjności i potrzeba dzielenia się świeżą, unikalną wiedzą. PRELEGENCI
Nasza fundacja Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu w świecie zdominowanym przez technologię. O NAS
digital-dev_mosaic-b_