Kim jesteśmy? Co robimy? Dlaczego?

Jesteśmy fundacją edukacyjną a naszym nadrzędnym celem jest wysoki poziom merytoryczny który wspieramy współpracą z takimi uczelniami jak Szkoła Główna Handlowa (prof. Piotr Płoszajski) i Uniwersytet SWPS jak również Harvard Business School (prof. Stefan H. Thomke, prof. Mikołaj Jan Piskorski) oraz Singularity University (David Roberts).

Posiadamy doświadczenie we współpracy zarówno z dużymi korporacjami jaki i start-upami. Mamy doskonałe rozeznanie biznesowe w obu płaszczyznach, dzięki temu rozumiemy potrzeby obu stron oraz wiemy w jaki sposób je wspierać i edukować. Wiele lat spędziłyśmy pracując w największych korporacjach w Polsce, a teraz współpracujemy ze środowiskiem startupów, jednocześnie same tworząc startup społeczno-edukacyjny.

Naszym celem jest edukacja w zakresie rozwoju firm przez innowacje i zapoznanie z tematyką nowych technologii. Rozwijamy zdolności innowacyjne w organizacjach i pokazujemy możliwe ścieżki rozwoju ich obszarów i ich biznesu.

Nasze cele realizujemy zarówno w formie konferencji jak i szkoleń dedykowanych do poszczególnych grup biznesowych. Przygotowane przez nas szkolenia są sprofilowane przede wszystkim pod korporacje. Wieloletnie doświadczenie i znajomość potrzeb rynku determinuje nas do szerzenia i przekazywania wiedzy w tym zakresie. Wiemy że właściwa polityka komunikacyjna i edukacyjna jest kluczowa dla powodzenia procesu digitalizacji, dlatego też przygotowujemy nasze szkolenia zgodnie z obowiązującymi trendami i potrzebami rynku.

Wybierając ścieżkę edukacyjną warto pamiętać że dostęp do wiedzy i know–how z zakresu biznesowego i operacyjnego wykorzystywania technologii w procesach biznesowych może mieć wpływ na lepsze przygotowanie organizacji do funkcjonowania w przyszłości.

We are in the throes of a transition where every publication has to think of their digital strategy.
Bill Gates
Sharing is good, and with digital technology, sharing is easy.
Richard Stallman
In the Digital Age, recorders also tend to be oversharers, and with Facebook, Instagram, Twitter, and Pinterest, they can do so on a grand scale.
Graydon Carter
Great things in business are never done by one person. They’re done by a team of people.
Steve Jobs
A key ingredient in innovation is the ability to challenge authority and break rules.
Vivek Wadhwa